دوشنبه 10 آذر 1404

دامغان ؛ تولید کننده پرده های هوشمند در ایران

برنامه‌های استراتژیک

راهبردهای کلان در قالب اهداف استراتژیک (۲۰ ساله):

با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حدود ۲ سال است که بر اساس ماموریت جدید تشکیل شده است،از لحاظ منحنی دوره عمر تقریبا در مرحله رشد و توسعه قرار دارد و از طرفی مطابق تجزیه و تحلیل های انجام شده، موقعیت سازمان در مرحله اتخاذ استراتژی های تهاجمی می باشد که بر این اساس راهبردهای کلان سازمان در قالب اهداف ۲۰ ساله به شرح زیر استخراج می گردند.

 

 

هدف اول: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی  / (GDP)کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف اول:

۱-حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک

۲-کمک و حمایت ازایجاد تشکلهای صنعتی، موسسات و نهادهای پشتیبانی کننده از صنایع کوچک

۳-نوسازی مستمر صنایع کوچک از ابعاد مختلف

۴-ساماندهی صنایع کوچک مانند توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و ...

۵-کمک به رشد صادرات صنایع کوچک در بازارهای منطقه ای و جهانی

۶-جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش صنایع کوچک ۷-کمک به توسعه کارآفرینی

 

هدف دوم: توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور راهبردهای کلان (۲۰ ساله)

هدف دوم:

۱-انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی تامین کننده زیربناها و خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی از قبیل وزارت نیرو، نفت، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت فناوری اطلاعات و ...

۲-مشارکت با بخش خصوصی جهت تکمیل و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی

۳-اصلاح نظام مدیریتی و مالکیتی شهرک ها و نواحی صنعتی ۴-جذب منابع مورد نیاز از طریق سیستم بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی، ملی و استانی با تاکید بر مناطق غیر برخوردار.

۵-بهبود فضای کسب کار با ظرفیت سازی نهادی و تصویب و اصلاح قوانین و مقررات

 

هدف سوم: استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی راهبردهای کلان( ۲۰ ساله)

هدف سوم:

۱-آموزش منابع انسانی

۲-اصلاح و اجرای ساختار سازمانی انعطاف پذیر و پاسخگو

۳-بهره گیری از فناوری های پیشرفته رایانه ای و بانک های اطلاعاتی

۴-استقرار سیستم های جدید برنامه ریزی و ارزیابی

۵-شناسایی و بکارگیری نیروهای کارآمد و شایسته

۶-کمک به ارتقا افراد شایسته

۷-نظارت و ارزیابی مستمر بر فرآیند انجام امور

۸-معرفی توانمندی های سازمان در داخل و خارج کشور

 

 

 

  • 1399/11/14 - 07:56
  • - تعداد بازدید: 1133
  • - تعداد بازدیدکننده: 1120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zb4a

دامغان ؛ تولید کننده پرده های هوشمند در ایران

یک واحد تولیدی درشهرک صنعتی دامغان توانست با تولید و صادرات بیش از ۲۰ نوع پرده هوشمند، متنوع ترین تولید کننده این محصول در کشور شود.

محمدعلی ترابی رییس هیات مدیره شرکت راد پویش کار گفت: سالانه بیش از 2 میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع انواع پرده‌های هوشمند ، موتورایز و دستی در این واحد تولید و تمام این محصولات از جمله موتور‌های مورد استفاده در پرده‌ها پنج سال گارانتی دارد.
رییس هیات مدیره این شرکت افزود: در این واحد تولیدی بیش از ۲۰ نوع پرده در بیش از ۸۰۰ طرح و رنگ تولید می شود.
وی بيان كرد: پرده‌های شید رول ، زبرا ، سیلوئت ، باند ، اسکرین ، رومن ، اپن رومن ، حصیری ، بامبو، کرکره‌های چوبی و آلومینیومی ،  کشویی و لوردراپه و نیز انواع پرده‌های چاپی و پوستر‌های دیواری در بیش از سه هزار طرح از تولیدات این کارخانه  است.
محمد علی ترابی تصريح كرد: سالانه ۱۰۰ تن انواع پرده هوشمند به ارزش ۵۰۰ هزار دلار از این واحد به کشور‌های آسیای میانه ، ارمنستان،  آذربایجان ، قزاقستان و تاجیکستان صادر می‌شود.
رییس هیات مدیره شرکت راد پویش کار با اشاره به قابلیت‌های برتر دستگاه‌های مورد استفاده در این کارخانه گفت: فقط دستگاه چاپ پرده‌های چاپی و پوستر‌های دیوار این شرکت قابلیت تبدیل رنگ‌های اصلی به بیش از ۶ میلیون و ۲۵۰ رنگ را دارد.
در این واحد تولیدی  ۱۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول کارند و با اجرای طرح توسعه و تولید مواد اولیه آن در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع ، ۱۰۰ نفر دیگر هم بکارگیری خواهند شد.
 
منبع صدا و سيماي استان
  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,سمنان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 13064
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب